متاسفانه در کشور ما به اجرای طرح های سلبی بیشتر تاکید می شود؛ از فنس کشی گرفته تا نصب نرده وسط خیابان تا شهروندان را مجبور کنند از پل های عابر پیاده استفاده کنند! و از این امر غافلند اجبار ...